Даведачная служба і гарачая лінія ААТ "Ольса"
Панядзелак-пятніца, 8:00 - 16:30
+375 222 65-07-40
Электронная пошта: olsa@olsa.by
Тэлефон даверу па пытаннях супрацьдзеяння карупцыі
Панядзелак-пятніца, 8:00 - 16:30
+375 222 42-17-44
Рэжым працы ААТ "Ольса"
Пачатак працы: 8:00
Заканчэнне працы: 16:30
Абедзенны перапынак: 12:00 – 12:30
Выхадныя дні: субота, нядзеля
Спосаб падачы электронных зваротаў
Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў (далей - грамадзян), і юрыдычных асоб накіроўваюцца шляхам размяшчэння на сайце звароту.
У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" электронны зварот выкладаецца на беларускай або рускай мовах.
Электронны зварот грамадзяніна ў абавязковым парадку павінен змяшчаць:
- Прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку або ініцыялы грамадзяніна;
- Адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
- Выклад сутнасці звароту;
- Адрас электроннай пошты грамадзяніна.
Тэрмін разгляду электроннага звароту
Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней як за 15 дзён з дня, наступнага за днём рэгістрацыі зваротаў, а патрабуючыя дадатковага вывучэння і праверкі - не пазней як 1 месяц.
Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты, указаны ў электронным звароце, або ў пісьмовым выглядзе на адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб".
Застаюцца без разгляду звароты, якія (па якіх):
- Выкладзены не на беларускай ці рускай мове;
- Не змяшчаюць прозвішчы, уласнага імя, імя па бацьку, адраса месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
- Не змяшчаюць поўнага наймення юрыдычнай асобы і адрасы яе месца знаходжання, прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
- Змяшчаюць тэкст, які не паддаецца чытанню;
- Змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
- Падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах або ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
- Змяшчаюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі адрасата;
- Прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
- Пададзены паўторны зварот і ў ім не змяшчаюцца новыя абставіны;
- З заяўнікам спынена перапіска.
Водгук электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы або накіравання заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім быў накіраваны электронны зварот.
У выпадку нязгоды з нашым адказам вы можаце абскардзіць яго ў вышэйшую арганізацыю: Міністэрства прамысловасці Рэспублікі Беларусь
Адрас: Партызанскі праспект,
2, корп. 4. 220033, Рэспубліка Беларусь, г. Мінск
Рэжым працы: Штодня, акрамя суботы і нядзелі з 9.00. да 18.00, абед з 13.00 да 14.00
Для падрыхтоўкі звароту ў ААТ "Ольса" перайдзіце на сайт звароту.
Дакументы для азнаямлення:
Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ААТ "Ольса" па заяве грамадзян
Графік прыёму грамадзян па асабістых пытаннях кіраўніцтвам ААТ "Ольса"
Графік правядзення прамых тэлефонных ліній кіраўніцтвам ААТ "Ольса" ў першым квартале 2024 года.
План мерапрыемстваў па супрацьдзеянні карупцыі ААТ "Ольса" на 2023-2025г.г.
План працы камісіі па супрацьдзеянні карупцыі ААТ "Ольса" на 2023г.
Правілы ўнутранага працоўнага распарадку ААТ "Ольса"
Арганізацыйная структура кіравання ААТ "Ольса"